بهترین برند پکیج در ایران موضوع امروز ما است. در این مقاله برای انتخاب بهترین برند پکیج از نکاتی بسیار کلیدی همچون, نظرات تعمیر کاران با سابقه, میزان رضایت مشتری و تعداد فروش دستگاه در سال, تنوع مدل ها و میزان گارانتی دستگاه استفاده شده.

پکیج ها جایگزین هایی بسیار مناسب(درخانه های زیر۳۰۰متر) برای موتورخانه ها و آبگرمکن های زمینی هستند. این محصول خیلی زود جای خود را درون منازل پیدا کرد و امروزه سهم بسیار زیادی از بازار را در دست دارد. این سهم هر روز درحال افزایش است.

از مزیت های پکیج نسبت به آبگرمکن زمینی میتوان به اشغال فضای کمتر, صدای کمتر, مصرف کم, ظاهری زیباترو… اشاره کرد.

از اصلی ترین برتری های پکیج نسبت به موتورخانه در آپارتمان های مسکونی میتوان به مجزا و مستقل بودن هر واحد اشاره کرد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

این برند در سال ۱۳۵۸ کار خود را در زمینه سیستم های گرمایشی و سرمایشی شروع کرد. در سال ۱۳۸۶ برای اولین بار شروع به تولید انواع پکیج کرد. این شرکت تقریبا در تمام شهرها نمایندگی دارد و خدمات پس از فروش آن به راحتی در دسترس است.

این برند یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پکیج در خاورمیانه است که نامش در بین ۱۰شرکت برتر دنیا در زمینه تولید پکیج دیده میشود. پکیج های این شرکت بر اساس استانداردEN483 اروپا تولید شده اند. این شرکت مانند رقبای خود تمام قطعاتش تولید داخل نیست. اما تفاوتش با انها در تامین قطعات از کشور هایی مانند آلمان و ایتالیا است. اکثر قطعات این شرکت که تولید داخل هستند از کیفیت بسیار بالایی برخور دارند. اگر شما از نصاب ها و افراد صاحب نظر در این زمینه سوال کنید میبینید که اکثرا برای خانه خود نیز از این برند استفاده میکنند. این کالا دارای ۲۴ماه ضمانت و نصب رایگان است که راندمان حرارتی بین ۹۰ تا ۹۳ درصد دارد.

این برند شامل مدل های M.L.K.Z.E.BM. و اکو هستند که در صورت داشتن پسوند .FF. به معنای فندار بودن و دوجداره بودن دودکش و پسوند .CF. به معنای تک جداره بودن و نداشتن فن است.

این مدل ها هر کدام ویژگی خود را دارند که در ظرفیت های ۲۲۰۰۰_۲۴۰۰۰_۲۸۰۰۰_۳۶۰۰۰ در بازار وجود دارند.

این برند اکثر قطعاتش ساخت ایران بوده به همین دلیل این قطعات کاملا در دسترس و ارزان هستند. این مورد یکی دیگر از برتری های ایران رادیاتور نصبت به بوتان است. اگر شما به قسمت نظرات در سایت های فروش و تعمیر پکیج در فضای مجازی بروید با کمی مطالعه خودتان متوجه آن میشوید.

آخرین ویژگی این برند عیب یابی بسیار ساده نصبت به باقی برند ها است. در مدل های آنالوگ درپایین پکیج ها چند چراغ وجود دارد که با بروز مشکل چراق مربوطه شروع به چشمک زدن میکند. در نوع دیجیتال این محصول یک ارور خاص روی صفحه نمایش داده میشود.

پکیج
پکیج ایران رادیاتور

برای فهمیدن معنا و مفهوم هر ارور اینجا کلیک کنید.

پکیج دیواری بوتان

در مقاله بهترین برند پکیج در ایران به رتبه دوم لیست میرسیم.

این برند نامی بسیار آشنا برای خوانواده های ایرانی از زمان های دور بوده. این شرکت در سال۱۳۳۲ تاسیس شده و کارخود را با تولید آبگرمکن ها و وسایل گرمایشی آغاز کرده. محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و میشود گفت اصلی ترین رقیب برای ایران رادیاتور است. این برند تقربا در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و یکی از برتری های آن نصبت به ایران رادیاتور خدمات پس از فروش گسترده تر و قیمت آن است. (نصب پکیج های این برند توسط نمایندگی رایگان است). گرانتر بودن یا حتی دو برابر بودن قیمت برخی قطعات این برند برای تعمیر نسبت به ایران رادیاتور از معایب آن است.

از ویژگی های این محصول در خدمات پس از فروش میتوان به داشتن۱۸۰۰ سرویس کار مجاز در۶۵۰ شهر۲۴ ساعته و هفت روزه هفته اشاره کرد. راندمان حرارتی این برند هم بین ۹۰ تا ۹۳ درصد است.

شرکت بوتان به عنوان اولین تولید کننده پکیج دیواری در ایران تنوع زیادی در این محصول خود دارد. مدل پکیج های این شرکت شامل: بیتا, ورونا, پارما. پرلاپر و ,پرلا, اپتیما, کالداونز یا بنسر پرو و روما هستند که در ظرفیت های ۲۲۰۰۰_۲۴۰۰۰_۲۸۰۰۰_۳۲۰۰۰ به بازار عرضه میشوند. پکیج هایی که دارای پسوندRSI هستند فندار و پکیج ها با پسوندRS بدون فن هستند.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول کم مصرف بودن و بازدهی بالای آن است. تمامی محصولات این برند دارای استانداردCE اروپا هستند.

پکیج دیواری لورچ

با یکی دیگر از بهترین برند های پکیج دیواری در ایران اشنا شوید این برند به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار منحصر به فرد خود گزینه خوبی برای خرید به شمار میرود. این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه سومین برند مطرح در ایران است که در سال۱۳۵۷ در اصفهان شروع به کار کرده. پکیج دیواری های این برند با نام های ارتا, ادنا, ارتمن, هرما, هیرو و آریا در بازار وجود دارند که تمام آنها فن دار بوده و در ظرفیت های۲۴۰۰۰_۲۸۰۰۰و۳۰۰۰۰هستند.

این محصول هم دارای۲۴ ماه گارانتی و نصب و راه اندازی رایگان توست نمایندگی های مجاز خود در سراسر کشور هست.

پکیج برند لورچ
پکیج برند لورچ

از دیگر برند های معروف و معتبر در بازار ایران میتوان به برند بوش(ROBERT BOSCH) و اریستون(ARISTON THERMO GROUP)

نیز اشاره کرد که به دلیل تفاوت قیمت, کم بودن قطعات جانبی این برندها در ایران, کم بودن نمایندگی ها, کمیاب بودن در بازار, نیاز به تعمیر کار متخصص جهت نصب و تعمیر و سرویس در ادامه این لیست اورده نشدند(این برندها از کیفیت بسیار خوب و ظاهری بسیار جذاب با بروز ترین قطعات برخوردار هستند اما نداشتن شرایط بالا قابل چشم پوشی نیست).

این بود از مرور ما بر مقاله بهترین برند پکیج در ایران امیدواریم کارایی لازم را برایتان داشته باشد.

مناسب ترین قیمت پکیج

برای یافتن بهترین پکیج نصبت به نیاز های شما کلیک کنید.

برای دیدن ترفند های کاهش مصرف پکیج کلیک کنید.

اموزش نصب پکبج